7 sie 2016

Croatia

Kilka dni temu wróciłam z wyjazdu do Chorwacji, z którego jestem bardzo zadowolona bo w końcu odpoczęłam, odstresowałam się i naładowałam trochę baterie. Doszłam też do wniosku że takie miejsca to zdecydowanie moje klimaty..widoki, jedzenie, sam klimat. Na emeryturze wracam tam i otwieram sklep z deskami surfingowymi!
Rovinji, Vrsar, Novigrad to miasta które udało mi się odwiedzić, na codzień wylegiwałam się na plaży w Savudriji co było strzałem w dziesiątkę bo jest to bardzo spokojne i urokliwe miejsce :)
Pomimo że robiłam baaardzo dużo zdjęć i większość z nich mogliście zobaczyć na snapie i instagramie to do tego posta wybrałam tylko te które są w moim klimacie. Ciężko mi opisać każde zdjęcie z osobna dlatego wstawiam kolaż z tymi które wywołują najlepsze wspomnienia i podobają mi się najbardziej!

Jak widzicie jest to straszna mieszanka, od zdjęć z rejsu statkiem, przez zdjęcia plaż, ulubionych restauracji (czy też sklepu który mnie dosłownie oczarował), po zdjęcia z miast o których pisałam.
Pomimo że zdjęć starczyłoby na zdecydowanie dłuższy post to niestety mój wyjazd do Anglii troszeczkę ogranicza mnie czasowo bo są jeszcze pewne sprawy które muszę ogarnąć a wylot już za kilka dni, ale mam nadzieje że to co dodałam też przypadnie wam to gustu :)
Które zdjęcia podobają Wam się najbardziej i jak tam wasze wakacyjne wycieczki? 


INSTAGRAM / mysteriable
SNAPCHAT / mysteriable
YOUTUBE / Pola
ASK / Pola 

14 komentarzy:

  1. Przepiękne widoki! Marzy mi się taki wyjazd. Ja swoje wakacje spędzam w domu, ale może za rok wypali i udam się w takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Chorwację, to zdecydowanie taki kraj, do którego chce się wracać. Byłam już dwa razy i mamy zamiar jechać jeszcze kilka razy :)
    Udanego pobytu w Anglii!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix zdjec!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ♥ Piękne miejsce, piękne zdjęcia!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam! Fajny mix zdjęć:)
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży!http://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, nigdy nie byłam w Chorwacji, a te zdjęcia utwierdzają mnie w przekonaniu, że bardzo chcę! Udanego następnego wyjazdu! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne miejsca :) Nigdy nie byłam w Chorwacji, ale z tego co widzę u ciebie i na innych blogach, to muszę się tam zdecydowanie wybrać! :) Ja w tym roku byłam w Norwegii i na obozie tanecznym, a w marcu w mojej ukochanej Barcelonie :)

    http://agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już po samych zdjęciach widać, że jest tam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ile wybierasz się do Anglii i do jakiego miasta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżam tam na studia więc raczej na długo :) do Bradford

      Usuń
  10. ja mam za sobą dopiero jedną dłuższą wycieczkę na tydzień nad jezioro ale mam w planach jeszcze dwa wyjazdy również jak ty do Anglii , a tak dokładnie do Londynu i gdzieś jeszcze ale ja nie wiem gdzie tak samo moi rodzice haha;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! Ojej też chciałabym tam być *u*!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie wasze komentarze i wchodzę na linki które zostawiacie ! Dziękuje ♡